ART In Energy
Zapraszamy do zapoznania się z naszą firmą
Jesteśmy młodym, lecz dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwem.
Art In Energy Spółka z o.o. powstała w marcu 2017r. Dzięki zaangażowaniu profesjonalnej kadry pracowników mających kilkunastoletnie doświadczenie zarówno w budowie sieci trakcyjnych jak i zarządzaniu projektami unijnymi, w krótkim czasie staliśmy się podwykonawcami dużych kontraktów kolejowych.
Bezpieczeństwo, Jakość i Profesjonalizm
Jesteśmy przygotowani do świadczenia usług w naszej branży
Projektowanie, budowanie, utrzymywanie
Świadczymy kompleksowe usługi związane z siecią trakcyjną.
Poza bezpośrednim wykonawstwem sieci trakcyjnej, świadczymy również usługi związane z projektowaniem szeroko rozumianej branży elektroenergetyki kolejowej tj. sieci trakcyjnej, elektroenergetyki do 15kV, eor, oświetlenia. Zajmujemy się również utrzymaniem sieci.
Nie boimy się trudnych inwestycji
Jesteśmy przygotowani zarówno kadrowo, jak i sprzętowo.
Na dzień dzisiejszy zarówno potencjał ludzki (55 osób) jak i sprzętowy, jakim dysponujemy, pozwala nam kompleksowo wykonywać zadania z zakresu projektowania i budowy sieci trakcyjnej, a mobilność sprzętu pozwala na szybkie i bezpieczne przemieszczanie pojazdów szynowo-drogowych.
Nowoczesny sprzęt i rozwiązania innowacyjne
Posiadamy kompleksowo wyposażoną bazę sprzętową
Palownica szynowo drogowa PV 15 RPR na podwoziu koparki Kobelco SK 230 SR LC-5 z młotem hydraulicznym VDH 2,5AL-800 oraz sześć pojazdów drogowo-szynowych (2 pojazdy IVECO TRAKKER oraz 4 pojazdy VOLVO FMX). Pojazdy zbudowane zostały na nasze indywidualne zamówienie, których wyposażenie techniczne jak i zastosowane rozwiązania swobodnie pozwalają realizować prace budowlane w obszarze kolejowym na sieci trakcyjnej.
Pojazdy Volvo przystosowane zostały do wykorzystania innowacyjnego rozwiązania jakim jest system do pozycjonowania sieci trakcyjnej ułatwiający i przyspieszający proces zbrojenia słupów trakcyjnych. Opracowany przez nas i wdrożony system pozycjonowania sieci trakcyjnej uzyskał ochronę patentową oraz dofinasowanie z Funduszy Europejskich. Jeden z pojazdów Volvo został wyposażony w mechanizm do wywieszania sieci trakcyjnej pod docelowym naciągiem. Mechanizm umożliwia jednocześnie na wywieszenie dwóch przewodów jezdnych. Wszystkie pojazdy wyposażone są w napęd hydrostatyczny.
Mobilność i innowacyjność
Co nas wyróżnia
Jako spółka ART In Energy realizujemy budowy w obszarze kolejowym zlecanym przez generalnego wykonawcę :
Jesteśmy cenieni za bezpieczeństwo i jakość realizacji w naszej branży!
Posiadamy wykwalifikowaną kadrę zarządzającą stabilną sytuację finansową – budujemy pozycję na rynku polskim w naszej branży prezentujemy najwyższe standardy. Dużą uwagę przywiązujemy do zapewnienia bezpieczeństwa pracy.
Modernizacja linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl-Medyka, odcinek Rzeszów-granica państwa
Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i rewitalizacją obiektów inżynieryjnych, wymianą drutu jezdnego i konstrukcji wsporczych na odcinku Munina-Żurawica oraz dostosowanie do obecnych przepisów posiadanej dokumentacji projektowej dla przebudowy peronów na p.o. Sośnica Jarosławska, Niziny, Walawa wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych dla ich przebudowy i wykonanie robót budowlanych.
Prace na linii kolejowej nr 22 i 25 Gałkówek – Tomaszów Maz. – Radom
Prace przebiegały na odcinku Gałkówek – Tomaszów Maz. – Radom oraz na przyległych łącznicach” – część nr 2 – linia kolejowa nr 534 Koluszki – Mikołajów od km 0,624 do km 5,453″ – część nr 2 – linia kolejowa nr 534 Koluszki – Mikołajów od km 0,624 do km 5,453;”.
Prace na linii E59 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Chałupki (granica Państwa)
Wykonanie rewitalizacji linii nr 151 na stacji Krzyżanowice dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Prace na linii E59 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Chałupki (granica Państwa)”.
Zaprojektowanie i wykonanie robót dla zadania POIiŚ 5.2-20
Poprawa bezpieczeństwa poprzez zabudowę nowych rozjazdów kolejowych o podwyższonym standardzie konstrukcyjnym.
Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych Rzeszów Główny
Zaprojektowanie i wykonanie robót w stacji Rzeszów Główny w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny”.
Przebudowa i remont stacji zwrotnej PKP Intercity S.A. w Kołobrzegu
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Prace wielobranżowe na linii kolejowej nr 534” realizowanego w ramach projektu „Prace na linii kolejowej 22 i 25 na odcinku Gałkówek – Tomaszów Mazowiecki – Radom oraz na przyległych łącznicach.
Prace projektowe i budowlane na linii kolejowej nr 8 (odcinek Warka-Radom)
Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz realizacja robót LOT-ów: C, D, E w formule „Projektuj i Buduj” w ramach projektu POIiŚ 5.1-10 „Prace na linii kolejowej nr 8, odcinek Warka – Radom (LOT C,D,E)”.
Budowa sieci trakcyjnej na linii kolejowej nr 68 (odcinek Lublin – Stalowa Wola)
Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych w ramach projektu „Prace na liniach kolejowych nr 68, 565 na odcinku Lublin – Stalowa Wola Rozwadów wraz z elektryfikacją”.